We blijven bescheiden

Onze klanten komen op nummer 1

Laat anderen maar zeggen wat ze van ons vinden.

Ervaringen met de ICT afdeling

ICT ondersteuning is voor ieder bedrijf cruciaal. Wij hebben MKB-ondernemers uit diverse branches als klant en bieden verschillende diensten aan, afhankelijk van de wensen van het bedrijf. Lees meer over de ervaringen van onze klanten met de ICT afdeling als partner.

Bengi Marine Engine Repair gevestigd te Spijkenisse is een specialist op het gebied van scheepsmotoren. Directeur Ben de Kok en zijn team hanteren een continue staat van paraatheid voor alle klanten. Deze service zorgt er voor dat Bengi ver buiten de landsgrenzen opereert als internationale speler op alle continenten.

Direct vanaf de oprichting is de ICT afdeling ingeschakeld. De werking van internet, Evolution, Xelion Voip telefonie en E-mail is eigenlijk altijd vanzelfsprekend geweest.

Britt Hageraats

Binnen de automatiseringsomgeving van Combi motors Verzekeringen was het noodzakelijk om het door Microsoft aflopende softwarepakket Windows Server 2003 te vervangen voor een moderner systeem.

Arthur Heppener

De afgelopen jaren is een pittige tijd geweest voor de architecten onder ons. Door de afnemende vraag word er steeds minder gebouwd, wat als uiteindelijk gevolg heeft dat er minder werk te verdelen is.

De aanwezigheid van vakkennis in combinatie met het vermogen om echt te luisteren naar onze wensen. Gewoon een oplossing bieden voor een vraagstuk, zonder moeilijkmakerij! Verder ervaar ik de service als erg goed en waardeer ik de wijze van communiceren erg. Ik begrijp namelijk wat er gezegd wordt.

De praktijk ervaarde slecht bereik met de looptelefoons. Onhandig en onwenselijk en vreselijk storend voor zowel de assistente als de patiënten.

Na een bezoek op locatie werd al snel duidelijk, dat met een paar kleine ingrepen de problemen verholpen zouden zijn.

De drie tandartsen rouleren tijdens het weekend de spoeddiensten (met aparte doorschakelingen). Door een slimme API koppeling van GnTel voip, kan dit ruim vantevoren in een agenda ingepland worden. Bij veel voip oplossingen kan dit alleen via een app, maar nu is alles flexibel van tevoren ingesteld.

Bij de ICT afdeling
ben je in
goed gezelschap

21k

Gebruikers

100+

Bedrijven in de cloud

99,9%

Uptime

92%

Klanttevredenheid